Tuesday, December 27, 2005

I Stallet med Bessy

Oh, äntligen har jag fixat mej en egen blogg.
Den kommer att uppdateras varje dag när jag inte äriväg, håll ut annars medmänniskor "fniss"!
Var i stallet idag med Bessy, min hund.
Fick väl typ skjuts halva biten av mamma med bilden sen så gick vi det sista... :P
Gick bra lugn och lågljudd var Bessan, finns det något ord som heter lågljudd XD Kanske lågmäld?
Borsta hästarna och gav de vatten och sopa stallgången, stökig var den efter att alla hästarna gått in...
Ska bli spännade den 5 januari, på Åby.
Kul att komma iväg lite på tävlingar :D
Bessy var ivrig och hon "taktade" typ hela vägen hem.
Hehe, fick småspringa men gött att komma hem sen och dricka varm chocklad med lussebullar mmmmmm!
Brrr, det är ju iskallt ute och kolsvart det mesta av tiden.
När kommer egentligen den riktiga snön? (Har haft småsnö 3 gånger vill ha riktig snö XD)
För oss som bor långt ner så blir dt inga vargavintrar neee, bara milda vintrar tråkigt ):
På julafton regnade det och var allmänt tråkigt väder, stackars tomte som inte kan köra sin släde med sina renar.
Jag tror fortfarande på tomten, fniss va gör inte du det?!!!!!
Skönt att vara ledig och slappa å göra som jag vill :P
Får väl sluta nu innan jag ska ut igen i mörkret... Ses!
Oj, just det!!!
Orka glömma, orka drömma, svårt att förglömma tänk på det!

No comments: