Sunday, February 18, 2007

Helt slut efter reklamjobbet!

Jag blev väckt "brutalt" halv 8 i morse av mamma pga. av att jag skulle börja att dela ut reklamen tidigt. Det var en aning för tidigt att bli väckt vid den tidpunkten, skulle inte haft något emot att sova någon timme längre men men...

Började att dela ut reklamen vid halv 9 och var klar 20 över 11. Nytt rekord ^^ Alltid kul att få frisk luft, motion och löm samtidigt som jag jobbar :)
Sitter här nu helt slut och slappar efter jobbet.

Laddar Ixusbatterierna och D50:n batterierna för att gå ut och fota senare. Ska ut med Carro och fota kanske lite pållar? Vem vet? Det har förresten kommit en ny pålle i hagen nära mitt hus. Superfin är den. Hann redan ta lite bilder igår.

Bessy ska också ut, så det blir en hel del motion idag :)

1 comment:

Anonymous said...

haha, vilka olika tidsuppfattningar man har! Halv 8 är sovmorgon för mig 8D