Thursday, October 23, 2008

Gårdagen

Hann aldrig skriva något inlägg igår men var iallafall först i skolan (ovanligt?) och fick tillbaka båda tyska och engelskaprovet. Gick hyfsat, VG+ på båda och 3p från MVG. Jag och Johanna lyckades att få samma poäng på både tyskan och engelskan, bra jobbat! ^^

På eftermiddagen hade vi matte och MVG-prov, kändes kanon! Svarade rätt på båda frågorna tror jag men det var ju mer lösningarna som räknades så får hoppas att de duger för mattteläraren.

Efter skolan stack jag, Hanna, Frida, Johanna och Elina in till stan för att "fika" lite och kolla i affärer, skoj! Köpte inget men hittade dock en riktigt snygg tjocktröja.

Pappa ringde mig vid kvart i 6 och undrade om jag ville kommma bort till Gokarthallen och kolla när han skulle köra Gokart. Han ville att jag skulle ta med mig kameran men orkade inte stressa hem och hämta den för att kanske missa pappa så tog lite bilder och filmade med mobilen istället, suverän kvalitet *not*! Han körde iallafall duktigt, även fast han kom 16/16 men skiljde bara någon sekund mellan honom och 1:an x)

No comments: